tag:blogger.com,1999:blog-5466369801511630268.post5592948465730395634..comments2023-09-25T09:40:09.484-07:00Comments on Dutch Comfort: HundertwasserRik Almekindershttp://www.blogger.com/profile/03010501716603243704noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-5466369801511630268.post-25383440738399554572010-04-06T10:39:24.208-07:002010-04-06T10:39:24.208-07:00Dat een auto al gelakt is, daar kan ik weinig aan ...Dat een auto al gelakt is, daar kan ik weinig aan doen, maar okee is dat natuurlijk niet, tenminste vanuit een C2C-standpunt. Maar nieuwe lak daarop aanbrengen, en een half-gebruikte verfpot meerdere verhuizingen achter me aan blijven slepen (mijn gezin verhuist ongeveer jaarlijks), dus jouw voorstel is super. Ik heb ook al gedacht aan patineren: het rauwe staal bewerken met zuur, zodat er allerlei kleuren ontstaan. Alleen mijn ontwerp is al af: het dak van de skoda wordt roze met rood en al het chroom wil ik bruin maken. Ik weet niet of staalpatina in die kleuren bestaat.Rik Almekindershttps://www.blogger.com/profile/03010501716603243704noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5466369801511630268.post-9851857509801525402010-04-06T05:39:19.085-07:002010-04-06T05:39:19.085-07:00wij hadden begin jaren 90 een 10+ jaar oude SKODA....wij hadden begin jaren 90 een 10+ jaar oude SKODA. daarvoor hadden we een LADA. mijn ouders hadden de buren wijsgemaakt dat die gefinancierd was door Rusland, omdat ze lid waren van de CPN. <br /><br />De SKODA had, volgens mijn moeder, een huid van 7mm dik plaatstaal. Daar zou je dan rustig 3 mm diep mooie bloemen in kunnen graferen, in plaats van hem over te schilderen. De krullen zou je dan met biologische lijm op de motorkap kunnen plakken.<br /><br />Hundertwasser zou er zijn vingers bij aflikken, vermoed ik.jellehttps://www.blogger.com/profile/16591065833161939374noreply@blogger.com