dinsdag 25 november 2008

ontluchten

'Hartelijk gefeliciteerd met dit eksklusieve Berendsohn produkt, waarvan wij u een zorgvuldige fabrikatie kunnen garanderen', aldus een in negen talen opgesteld drukwerk, dat erbij kwam. Dit is een sleutel om de cv mee te ontluchten. Getekend: 'Berendsohn AG - Werbeartikel; Innovativ - kreativ - exklusiv'

Jawel, het is best innovatief. Dat het de vorm heeft van een radiator is goed, want dan vind je 'm makkelijk terug in een gereedschapskist of in een keukenla. Misschien ook goed dat de baard van de sleutel draaibaar is, hoewel ik deze optie nog niet nodig heb gehad. Ik heb de achterkant van de sleutel niet gefotografeerd omdat daarop naam, adres en telefoonnummer van mijn goedwillende installateur vermeld staan en ik hem niet in diskrediet wil brengen met dit ironische stukje.

Op diezelfde achterkant zit een opening met een metalen randje, waar ik niks anders van kan maken dan een flessenopener. Nog een optie die ik tijdens het ontluchten niet gebruikt heb, maar ik moet zeggen dat ik dit ook erg innovatief, creatief en exclusief vind.

Geen opmerkingen: