dinsdag 12 oktober 2010

Joost Conijn (2)


In de toepassing blogger, waarin dit weblog geschreven wordt, kan ik kijken hoe populair ik ben, op het internet. Er blijken dagelijks gemiddeld 50 mensen naar dit blog te kijken. Dat vind ik leuk. Hallo allemaal! Ik kan ook zien welk logje het populairst is, en dat blijkt, met overmacht, het logje over Joost Conijn te zijn.

Blogger vertelt mij zelfs hoe dat komt: mensen die een afbeelding van Joost Conijn zoeken komen via Google op mijn blog terecht, doordat de foto die ik van hem jatte inmiddels, door al die Joost-Conijnfans die mijn blog bezoeken, hoger in de Google-ranking staat dan het origineel.

Terwijl ik vorige week door het Spieghel - een rijke wijk van Bussum - liep kreeg ik veel sympathie voor Robin Hood, die stal van de rijken. Stelen van de rijken, dat zou weer eens door iemand ter hand genomen moeten worden! Maar meeliften op de smalle schouders van Joost Conijn, dat wil ik niet. Logje 'Joost Conijn' van 29 april gaat een week uit de lucht. Kijken wat dat met mijn populariteit doet.

2 opmerkingen:

jelle zei

grapjas, wel opnieuw die foto plaatsen en de titel joost conijn erbij... zo gaat je edele poging niet lukken hoor..:-)

www.jellevandijk.org
jelle van dijk
jelle van dijk
jelle
jelle
jelle

Rik Almekinders zei

Nee, dit is een ANDERE foto, en ik heb het al getest: als je 'mijn' Joost Conijn uit de Google-lijst nu kiest kom je bij een foutmelding uit. Deze nieuwe Joost Conijn moet dus weer helemaal van onderaf beginnen.