
Maar elke andere definitie levert maar een heel matig resultaat. Als een zuinige auto wilt maken, moet je 'm licht van gewicht maken, moet je 'm langzaam laten rijden, moet je 'm stroomlijnen en moet je zorgen dat de auto laag en niet te breed is. Zoals deze oranje Lotus Elise. Alleen heeft die nu een bespottelijk krachtige motor onder de kap, die je, om 'm licht en langzaam te maken, beter kunt vervangen door een bromfiets- of grasmaaimachinemotor.
Een goedkoop alternatief voor de Suzulki Alto en de Daihatsu Coure.
2 opmerkingen:
Wel jammer dat door de ijzeren regels van bijvoorbeeld stroomlijning de auto's steeds meer op elkaar gaan lijken. Misschien moeten we grafisch meer uitpakken op de buitenkant? Of juist de binnenzijde meer huiselijk en bijzonder maken?
Jeetje, heb ik hier nooit eerder op gereageerd?
Ik vind helemaal niet dat auto's meer op elkaar lijken. En zelfs als dat o is, komt dat volgens mij niet door de stroomlijn, want die is sinds een record uit 1974 niet meer verbeterd.
Ik vind dat alle vogels op elkaar lijken. Dat is natuurlijk onzin, maar dat komt doordat ik niet goed kijk (naar vogels).
Een reactie posten