donderdag 29 juli 2010

Maria

Op 26 mei heb ik niet de volledige geschiedenis verteld die ik met prostitutie heb. Het is waar dat ik - achteraf gezien - prostitutie altijd iets heb gevonden voor volwassenen. Maar volwassenheid was wel iets waar ik naar streefde. Zodoende heb ik ongeveer vijf jaar geleden één keer gebruik gemaakt van de diensten van een prostituee.

Het was in de Haagse rivierenbuurt. Daar is een ros winkelcentrum en ik doorkruiste het, niet helemaal toevallig. Ik had een volwassen plan, zeg maar. Zij had een heel aardige lach en ik besloot haar aan te spreken. Ze lachte vrolijk dat het hier niet om het aanspreken ging, en vijf minuten later lachte ze even vrolijk dat dit niet opschoot. Even later had ze mij met haar mond een condoom omgedaan en ben ik, inmiddels vooral om haar een plezier te doen, gaan doen waarvoor ik betaald had. De abolitionisten noemen dit verkrachting.

Ze heette Maria, wat ik een grappige naam vind, gezien haar beroep. De verkrachtingsscene onderging ze als corvee. Maria leek verder grappig en ontspannen. Ze nam me voor haar in; de seks was misplaatst, maar ons contact was leuk. Voor mijn 42e verjaardag wil ik met al mijn vrienden naar de hoeren. Om te betalen voor 20 minuten waarin we naar de verhalen van deze vrouwen kunnen luisteren en zeggen: sorry.

Geen opmerkingen: