
Ik dronk dus bitter lemon. Voor bitter lemon bestaat geen speciaal rietje, dus mijn rietje was een standaardrietje. Mijn rietje dreef door het koolzuur steeds omhoog; soms zo hoog dat hij bijna uit het flesje kiepte. En er gebeurde nog iets anders: nadat ik gedronken had en het rietje losliet, bleef de bitter lemon uit het rietje opwellen, als lava uit een vulkaan. Eerlijk gezegd: ik wil dat niet. Ik wil dat de bitter lemon alleen uit het rietje komt als ik zuig. En dat omhoog drijven vind ik ook stom.
Mijn zoon dronk Chocomel, met een standaardrietje. Toen de Chocomel bijna op was, kantelde hij het flesje om het laatste beetje eruit de krijgen. Hij heeft te weinig ervaring met rietjes om te weten dat je het rietje dan in het laatste beetje vloeistof moet steken en dat verder kantelen niet helpt. Maar hij kantelde wel verder en schonk de laatste Chocomel zodoende over zijn trui en hemd.
Blijkbaar valt er aan rietjes te weinig te verdienen om er eens echt goed over na te denken.
2 opmerkingen:
jeroen van de veer legt uit hoe je veel geld kunt verdienen met een rietje
En het was het milkshakezuigende jongetje helemaal niet te doen om nieuwe olievelden, maar om zijn milkshake echt op te krijgen. En dat laatste probleem, daar is door Shell eigenlijk niks aan gedaan. Zou hier niet zoiets als idee-compensatie op zijn plaats zijn?
Een reactie posten