dinsdag 8 september 2009

ingenieursbureau

Ik woon intussen weer in de stad. Een stad met ongeveer één miljoen inwoners, dus uitwerpselen en afval genoeg, maar toch is dat hier veel minder pregnant aanwezig dan in op het Groningse platteland. Het gaat hier niet vanzelf, het denken aan de mobiele mestvergister.

Ik ben daarom medestanders aan het zoeken; bijvoorbeeld bij het ingenieursbureau waar ik gisteren was uitgenodig om te praten over de mobiele mestvergister. Want ik was, na een flodderig mailtje over mijn plan, uitgenodigd bij een ingenieursbureau om te praten over de mobiele mestvergister. Ik vind dat opwindend, om uitgenodigd te worden bij een ingenieursbureau, omdat ik ingenieurs - ondanks dat ik er zelf eentje ben - wel heel echt vind, veel echter dan leraren zoals ik. Het wordt nu serieus, door de echtheid van het ingenieursbureau. Het ingenieursbureau zei: ons belang is dat over een paar jaar de mobiele mestvergisters van ons ingenieursbureau door Nederland rijden.

Van wie is de mobiele mestvergister nou eigenlijk?

Geen opmerkingen: