maandag 7 september 2009

Lexus RX 450h HYBRID


Hoe kun je met een 3,5 liter V6 benzine nou één op zestien rijden? Zo'n grote crossover kan toch nooit een groen A-label hebben? Hoe kan zo’n grote auto nou schoner zijn dan een kleine compacte auto? Al die luxe van zo’n Lexus, daar zal de overheid toch geen € 6.400,- korting op geven? In 7,8 tellen naar de honderd, dat kan toch geen hybride zijn? Z’n hybride accu kan toch nooit net zo lang meegaan als de auto zelf?

De radio in mijn auto zegt dat de nieuwe RX 450h HYBRID de auto is die alle antwoorden op bovenstaande vragen in zich heeft.

De Lexus RX 450h HYBRID is mij, ondanks zijn grootte, tussen alle andere auto's op de weg nog nooit opgevallen. Het blijft toch een Japanse auto en sinds Japan ons Indië bezette zie ik Japanse auto's nooit echt helder. Niettemin zie ik de antwoorden op de vragen niet als ik naar het plaatje van de auto kijk. Zou die auto bijvoorbeeld zo groot zijn om te zorgen dat die innovatieve hybride accu erin past?

Geen opmerkingen: