woensdag 11 maart 2009

infrarood-plafond (2)

Op 25 december en op 9 januari legde ik hier al uit dat het mij heerlijk lijkt als de infraroodwarmte in huis van boven komt. Joël Impex uit Giethmen levert elektrische infraroodverwarming, die je in een systeemplafond kan inbouwen. Joël beweert op zijn site dat vloer- en plafondverwarming gecombineerd de beste verwarming ter wereld is, en daarna somt hij nog 16 voordelen op waar ik echt niks tegen in weet te brengen.

Maar ik heb wel iets anders tegen Joëls Import in te brengen: namelijk dat ik het vreselijk lelijk vind. Ik (en velen met mij) vind systeemplafonds, met alles wat daarin ingebouwd wordt, afschuwelijk. Gisteren in de supermarkt zag ik toevallig weer iemand zo'n plafonddeel optillen, waarna er een regenbui van plafondroos in tussen de vleeswaren viel. Ik vind systeemplafonds lelijk omdat ik altijd vermoed dat ze iets verdoezelen dat het daglicht niet verdraagt.

Misschien leuk voor Joëls Export: deze plafondornamenten, Joël, die krijgen we toch ook wel op een temperatuur van 45 graden Celsius, lijkt mij?

Geen opmerkingen: