woensdag 28 januari 2009

dutchcomfort.nl


Ik ben sinds 26 januari de eigenaar van de naam dutchcomfort.nl op het internet. Althans, dat is wat ik ervan begrepen heb. Eerst was de naam in quarantaine, maar niet van mij, maar van iemand anders, maar op 26 januari viel de naam vrij en nu is hij van mij. Ik kan de naam nog niet gebruiken, want dan moet ik eerst een ftp-login krijgen, en voordat ik de kan krijgen moet ik duidelijkheid verschaffen over wat ik precies met dutchcomfort.nl wil. En hoe, technisch.

Ik wilde bij dit stukje een plaatje scannen uit Lucky Luke De Genezing van de Daltons: dr Otto von Himbeergeist aan het werk. Otto, de Weense psychiater in het Wilde Westen, die die door enkele vragen naar iemands verleden iedereen eerst hevig laat ontladen en vervolgens geneest. Alleen is onze scanner sinds enkele weken kapot, dus kan ik Otto niet scannen.

Dat is zo'n hekel heb aan elektrotechniek is ongetwijfeld ook om pijn uit mijn jeugd. Wat dr Otto er precies over tegen mij moet zeggen om mij erover aan het razen of aan het huilen te krijgen, dat weet ik niet, maar zowel ftp-login als het knarsen van de scanner is een goed begin. Dutchcomfort.blogspot.com gaat een tijdje uit de lucht om helder te worden over dutchcomfort.nl. Minstens tot 23 februari, om precies te zijn.

naschrift: ik vond Otto op het internet!

Geen opmerkingen: